wtorek, 13 sierpnia 2019

Mała uśmiechnięta Tilda Sweetheart Doll - dziewczynka


Pamiętacie dużą lalkę Tildę, o której pisałam w kwietniu (klik)? Tym razem, za namową córki, powstała do kompletu jej wersja mini :)



Laleczka ma około 15 cm wysokości więc idealnie pasuje do małych dziecięcych rączek. Ma oczywiście uszyte także ubrania tj. tunikę i spodenki, które można swobodnie zdejmować i przebierać lalkę.


Mama i córeczka albo starsza i młodsza siostra... towarzysze zabaw moich dzieci :)


Wykrój na obydwie lalki pochodzi z książki "Tilda i jej domek" Tone Finnanger.



Kolejny post pojawi się wkrótce... następna odsłona dziecięcej parady haftowanej w ramach SALu u Chagi :)

Pozdrawiam serdecznie!
brodziszek

9 komentarzy:

  1. Obie są prześliczne i tak precyzyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, uwielbiam Tildy, podziwiam za umiejętność uszycia takich wymagających lal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi hi... też mam tę książkę. Stoi już dość długo na mojej półce i zabrać się nie mogę za tę laleczkę. A podoba mi się bardzo! Obie wyszły Tobie doskonale :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne laleczki :) Ta mała to prawdziwe cudeńko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczne lalunie, i duza i mała, mam tez zamiar kupuc te ksiazeczke, zeby szyc lalunie dla wnusi :) Pozdrowionka gorace ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna lala mam w planach uszyć swoje...pewnego dnia.

    OdpowiedzUsuń