środa, 7 marca 2018

Belle & Boo ' Friendship Parade' Mini SAL - podsumowanie



Nadszedł czas podsumowania haftowanej przeze mnie w ramach mini SALu u Chagi dziecięcej parady 'Friendship'. Ten rok nie jest zbyt łaskawy robótkowo i niestety nie udało mi się zagospodarować haftu, który powstał w całości...


Ale postanowiłam zaprezentować Wam jak wykorzystałam poszczególne fragmenty haftu, które powstały w ramach trzech pierwszych części zabawy. Będzie coś co już widzieliście, a także kilka nowości.

Dziewczynka ze słonikiem powstała prawie rok temu i trafiła na kartę z podziękowaniami dla bliskiej mi osoby, fanki Belle i Boo.



Kolejną kartkę stworzyłam z okazji piątych urodzin córeczki. W środku znalazły się życzenia i wpisy od wszystkich zaproszonych gości.


Natomiast fragment wyhaftowany  w ramach drugiej części SALu ozdobił okładkę mojego podręcznego hafciarskiego przybornika (więcej zdjęć w tym poście - klik)



A teraz już nowości :) Trzy zagospodarowane hafciki z trzeciej części zabawy.


Cudna dziewczynka na rowerku trafiła na torebeczkę dla mojej Ewci. Odkąd wyhaftowałam tą postać od razu skojarzyła mi się ona z córką. Gdy w zeszłym roku Ewcia opanowała jazdę na rowerze na dwóch kółkach to wiedziałam, że na pewno dla niej zarezerwuje ten haft.


Torebka powstała z przeznaczeniem na przechowywanie rysunków, które powstają codziennie w przedszkolu (w ilości hurtowej), i umożliwienie córeczce zabieranie ich do domu.


Tworząc torebkę inspirowałam się pracą Larisy z bloga 'Stitching Notes' (klik) oraz jej tutorialem (klik) na temat szycia materiałowych 'kopert'. Dzięki temu łatwiej mi przyszło stworzyć patchworkowy panel i odpowiednio dobrać tkaniny. W końcu to moje pierwsze podejście do tematu.



W środku torebeczka ma kwieciste wnętrze :) idealnie zmieści się w niej notes i kilka niezbędnych przyborów jak długopis czy kredki.


Torebka docelowo będzie zawieszona na różowym bądź szarym skręcanym sznureczku, ale nie udało mi się go jeszcze dokupić w pasmanterii. Myślałam też o materiałowym pasku, ale Ewcia nie lubi jak paski źle się układają na ramieniu 8-) a sznurek, wiadomo, zawsze dobrze leży ;)




Haft powstał na lnie 35ct Hobby Studio w kolorze kości słoniowej. To mój ulubiony materiał. Misterne kontury zaprojektowane przez Chagę fantastycznie wyglądają na tym tle, jak naszkicowane!


Kolejna nowinka to zakładka do książki z dziarskim chłopcem w czerwonym mundurku. Zakładka powstała z myślą o synku. I choć teraz Antoś ma dopiero cztery lata, to za jakiś czas mam nadzieję że będzie z niej korzystał.


Gdy patrzę na tego chłopca od razu jakaś dobra energia we mnie wstępuje, i chęć do działania. Uwielbiam jego pewny siebie krok i pełne odwagi spojrzenie.



Tym razem postanowiłam trochę poeksperymentować i haft obszyłam na maszynie, stylem dowolnym ;) podoba mi się takie nieidealne wykończenie.
 

Do zakładki dodałam drewnianą literkę i howlitowy listek (minerały i kamienie szlachetne to ostatnio nasza wspólna z dziećmi pasja).


Na zakończenie jeszcze jedna moja twórczość, tym razem w błękitach:


Patchworkowy układ taki sam jak w prezentowanej wcześniej torebce.


kilka detali:




kwiecisty środek od razu wywołuje mój uśmiech, ilekroć otwieram tą materiałową kopertę.


Pokrowiec skrywa w sobie notes, w którym kiedyś mam nadzieję znajdą się 'sekretne' zapiski o przeszłości ;) hmm... nie mogę zdradzić więcej, dodam tylko że jestem zafascynowana rodzinną historią.


To wszystko co udało mi się stworzyć do tej pory. Dziękuję, jeśli dotrwaliście do końca :)

Długa parada, z pewnością też zostanie zagospodarowana, ale chyba jeszcze nie jest to właściwy moment. Jestem pewna, że odpowiedni projekt w swoim czasie sam znajdzie ten piękny haft... :)

Bardzo dziękuję Chadze za wspaniałą zabawę i możliwość haftowania tego uroczego wzoru.

do następnego haftu,

brodziszek

25 komentarzy:

  1. Wow! Brak mi slow!!! Piekne prace. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją pomysłowość i zachwycam się tymi dziełami sztuki. Pięknie zagospodarowałaś hafciki, może nie całość wzoru, ale moim zdaniem Chaga powinna zaliczyć Ci ukończenie salu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu... zachwyt pełen :-)
    Czekałam z niecierpliwością, bo wiedziałam, że cudeńka wyczarujesz. Ten haft w Twoich łapkach to po prostu magia.
    Pomysły nieszablonowe, piękne, przemyślane i dopracowane.
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności :)! Wielkie wow za swietne zagospodarowanie..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowicie wykorzystałaś hafcik :), powstały piękne projekty. Chętnie zobaczę jak zagospodarujesz w przyszłości hafcik całościowy i może nowe odsłony poszczególnych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, przeszłaś samą siebie! Czekałam na Twój post z podsumowaniem, i zdecydowanie się nie rozczarowałam. Wręcz oniemiałam z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie zagospodarowałaś haft! Masz cudne pomysł i genialnie je realizujesz! Podziwiam! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać po inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie. Jestem pod wrażeniem. Oprócz tego haftu w całości zrobiłaś malutkie Hafciki i obdarowalas nimi najbliższych. Świetny pomysł. I bardzo podobają mi się te materiałowe koperty. Po prostu bajka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, wpis wcale nie za długi, a nawet uważam, że za szybko się skończył. Z ogromną przyjemnością patrzy się na Twoje zdjęcia i rozwój w dziedzinie szycia :* Trzymaj tak dalej i koniecznie chwal się efektami. A co do zagospodarowania haftu parady z pewnością przyjdzie taki moment, w którym w 100% będziesz pewna co z nim zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zagospodarowane hafty

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie sie podoba ten wzorek na tym patyku, a kawałki wykorzystałaś rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie wszystko, wszystko mi się podoba. Twoja kreatywność mnie zachwyciła. Tyle cudowności. A wszystko takie dopracowane, pięknie skomponowane. Jestem zachwycona. Tyle pięknych materiałów. A zakładka - sama bym takiej używała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod mega wrażeniem Twoich małych projektów. To, że są dopracowane w każdym szczególe, nie dziwi mnie wcale. Twoja głowa jest pełna fantastycznych pomysłów. Nadałaś postaciom niebanalną oprawę i moim zdaniem podkreślenie haftów w Twoim wykonaniu jest mistrzowskie. Jeśli można mieć swoich idoli w hafciarskim świecie to ty i Chaga to moja czołówka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale zagospodarowałaś te framenciki, przepiękne torebeczki i zakładka :) Ich wykonanie zachwyca ,są dopieszczone w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, wspaniale zagospodarowałaś poszczególne haftowane dzieciaczki.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile pięknych prac pokazałaś! :) Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może dużego haftu jeszcze nie zagospodarowałaś, chociaż na tym kiju wygląda fajowo, to z pewnością fragmenty, zagospodarowane są fantastycznie! Z pewnością każda dziewczynka chciałaby mieć taką teczkę na rysunki i ja też ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie łączysz hafty z materiałami, każdy detal zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace -wszystkie są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapeluszem zamiatam podłogę przed Tobą. Brak mi słó dla Twojej kreatywności!!!
    Cudne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością ogląda się takie wspaniałe efekty kreatywnej twórczości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prace i jakże pomysłowe wykorzystanie kolejnych bohaterów pochodu. Brawo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju!!! <3 Jestem nimi zachwycona. Wszystko jest niesamowicie piękne i oryginalne. <3

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń