czwartek, 14 grudnia 2017

Kartka bożonarodzeniowa - Belle&Boo Mistletoe


To już ostatnia bożonarodzeniowa kartka w zabawie u Uli. Na mojej pracy pojawił się element jemioły ze styczniowej wytycznej.
Bardzo się cieszę, że mogłam wyhaftować wzór Belle&Boo Mistletoe opracowany przez Chagę (dziękuję!). Od dawna marzyła mi się kartka świąteczna z tym motywem...


Haft powstał na lnie Newcastle 40 ct w kolorze kości słoniowej, tradycyjnie już wykorzystałam papiery z kolekcji Belle&Boo Christmas. Napis tym razem angielski, bo kartka poleciała hen daleko... mam nadzieję że wywoła uśmiech :)






W tegorocznej zabawie stworzyłam dwanaście kartek. Z przyjemnością posłałam je teraz w świat :D Udało mi się, tak mniej więcej od trzeciej robionej kartki, dopracować technikę klejenia ;)
Do zrobienia niemal wszystkich prac wystarczył mi jeden zestaw papierów (wj. błękitna kartka z Maryją), i wykorzystałam z niego wszystkie zielone kartki z gwiazdkami, hehe. 

Uleńko bardzo dziękuję za zabawę, motywację do comiesięcznego kartkowania!

Zapraszam do obejrzenia kartek jakie stworzyłam:


W przyszłym roku postaram się tworzyć kartki bez haftów - to będzie nie lada dla mnie wyzwanie (!) Muszę tylko zaopatrzyć się w niezbędne papierkowe elementy :D

Nie mogło także w tym roku zabraknąć kartek robionych wspólnie z dziećmi - chyba te lubię najbardziej :D


pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny!

do następnego haftu,

brodziszek

24 komentarze:

  1. Asiu, cudowne karteczki zmajstrowałaś przez ten rok!
    Są delikatne, wysmakowane, dopieszczone w każdym calu - uczta dla oczu :-)
    A radość tworzenia z dziećmi - bezcenna :-)
    Serdeczności przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!! Cudowna kartka powstała :) Ja również dziękuję Tobie za wytrwałość w zabawie i udział przez 12 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prześliczne. Każda wysmakowana, pięknie skomponowana, a motywy haftowane urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, hafty są cudowne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, Twoje haftowane kartki są urzekające. A dzieci to prawdziwi artyści.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki są zjawiskowe! Wybrałaś do nich przeurocze hafciki i ślicznie je oprawiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, Twoje kartki są unikalne! Po prostu piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki:) Wykorzystałaś śliczne hafciki:) a karteczki dzieci urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki:) Pierwsza urocza, a te wspólnie robione z dziećmi rozczulające:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje karteczki są przepiękne, w komplecie robią jeszcze większe wrażenie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się !
    Przepiekna karteczka z moim ulubionym motywem ,stworzyłaś cudowną galerię kartek :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. To co najbardziej podoba mi się w Twoich kartach to ich jednolity styl <3 Niby na bogato, ale jednak skromnie, statecznie :) Moi ulubieńcy to oczywiście ptaszki, następnie czerwony renifer/łoś i dziewczynka z pierniczkami (paradoks, bo za piernikami nie przepadam ;). Z resztą wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kolekcja kartek powstała 😊a dziecięce zachwycające. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają. Wybrałaś urocze motywy do haftowania i świetnie je połączyłaś z innymi elementami. Brawo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolekcja! Uwielbiam Twój styl kartkowy, jest wyjątkowy i niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z nostalgią patrzę na Twoje twory. Podziwiam za cierpliwość i systematyczność. No i dobry gust. Bardzo dobry, bo wszystkie kartki są idealnie zgrane w dodatkach. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponująca kolekcja. Takie "nieprzeładowane" i koniecznie z haftem podobają mi się najbardziej. Już żałuje, że w przyszłym roku chcesz robić bez haftu :( Chociaż te dziecięce są bez haftu, a są po prostu obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki podziwiałam już każdą z osobna i muszę przyznać, że to moje ulubione w całej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna, piękna kartka. I ta koralikowa jemioła :)

    OdpowiedzUsuń