niedziela, 30 lipca 2017

Kartka BN - Matka Boska



Na lipcowej kartce bożonarodzeniowej w zabawie u Uli pojawia się Matka Boska z Dzieciątkiem.

Przyznam szczerze, że odkąd zakupiłam świąteczny zestaw wzorów autorstwa Marii Diaz, to z niecierpliwością wyczekiwałam religijnej tematyki w co miesięcznych wytycznych.

 
Haftowany obrazek tak pięknie dopełnia się z kolorem błękitnym, że zrezygnowałam z zamieszczania napisów:


Haft wykonany jest na lnie w kolorze kości słoniowej. Wykończyłam go ramką w kolorze ecru, tu z pomocą znów przyszła mi stara ząbkowana gilotyna do zdjęć. Żeby trochę całość ożywić dodałam jeszcze niewielką błękitną 'wpustkę', dzięki której wzrok bardziej skupia się na postaci Maryi, tak mi się przynajmniej wydaje ;)

Mam już pomysł na sierpniową kartkę :) Może uda się w końcu przerwać tą passę i robienie kartki pod koniec miesiąca ;)

pozdrawiam wakacyjnie,

do następnego haftu!

brodziszek

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo się cieszę że się spodobała!

      Usuń
  2. Przepiękna karteczka. Wyszła idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję za miłe słowa! mam nadzieję, że sprawi radość osobie do której dotrze przed świętami :)

      Usuń
  3. Śliczna, delikatna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzór jest tak piękny sam w sobie, że nie potrzebuje żadnych dodatkowych upiększeń. Śliczna kartka Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :) jestem zachwycona :) a wiesz jesteś jedną z nielicznych, które czekały na ten temat :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka wyszła z tym haftem.
    Pozdraiwam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wzór i wspaniała oprawa, Asiu!
    Miłego tygodnia, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło przepięknie! Żadne napisy nie są potrzebne, bo przecież każdy wie z jakiej okazji ta kartka. Papier jakby wyścielony połyskującymi gwiazdami dodaje elegancji. Całkowicie udźwignęłaś wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie. Nic więcej nie trzeba. Jest przepięknie.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. oj sliczna, taka spokojna, nastrojowa, piekna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, a haft pięknie oddaje macierzyńską miłość Maryi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, zachwycający haft - jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękności karteczka. Patrze i wzdycham...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wspaniale hafcik wygląda na tej bazie :) Cudowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny i wymowny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kartka jest przepiękna ! Śliczny hafcik Matki Boskiej :)

    OdpowiedzUsuń