poniedziałek, 29 stycznia 2018

Belle & Boo 'Build a snowman'


Obrazek z serii Belle&Boo 'Build a snowman' wyhaftowałam w ramach testowania wzoru opracowanego przez Chagę Pasje odnalezione.

Potrzebne materiały i muliny skompletowałam jeszcze pod koniec grudnia, wtedy też udało mi się postawić pierwsze krzyżyki...


... zdecydowałam się na szary len belfast, niestety efekt kropek przebijających przez haft zupełnie mnie zaskoczył. Do tego samo przekłuwanie igłą białych kropek pokrytych jakby 'farbą', która sklejała nitki lnu, też nie należało do przyjemnych. Oj, nie polubiłam się z tym materiałem :/


ale w miarę jak wyłaniały się poszczególne postacie haftowało się coraz raźniej, zwłaszcza w towarzystwie uroczego króliczka ;)


Wprowadziłam niewielkie zmiany w stosunku do oryginalnego wzoru opracowanego przez Chagę. Kontury, oko króliczka, oraz węgielki na buzi bałwanka wyhaftowałam muliną 3371.




 




Dzieci haftem są zachwycone :D

Chaga, dziękuję za możliwość testowania wzoru!

do następnego haftu,

B.




46 komentarzy:

  1. Haft zachwyca nie tylko dzieci ;) i nic dziwnego, jest naprawdę wyjątkowy!
    A rękawice i sweterek modela to cudo prawdziwe ;)
    Ja z nakrapianych na biało materiałów wypróbowałam tylko aidę i mam z nią ten sam problem. Podobała mi się, dopóki niezaczęłam haftować. Samo przebijanie farby jakoś zniosę, ale te kropy widoczne pod haftem bardzo mi nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nulka :) mi też zawsze podobał się belfast petit point, i cieszę się że w końcu mogłam na nim popracować. Zawsze to jakieś nowe, fajne doświadczenie :)
      PS. To ja jestem tym modelem hihi, mąż dzielnie spełnił moją artystyczną wizję zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Cudowny haft! Dzięki za tyle szczegółowych zdjęć :) Pięknie zaprojektowany wzór :) Te przebijające kropy przeszkadzają właściwie tylko na bałwanku, a więc przy jasnych kolorach. Może pomogłaby tu próba wyhaftowania tego miejsca trzema pasmami muliny? Hmm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszło mi przez myśl haftowanie trzema nitkami, ale nie chciałam już pruć tego co zrobiłam. Myślę że wyszło fajnie, pomimo tego przebijania :)

      Usuń
  3. Zachwycający obrazek! No i te zdjęcia...oczu nie można oderwać:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haft! Piękne szczegóły, cudowne zdjęcia :) Co do Belfastu w kropki, to nigdy z nim nie pracowałam. Szalenie mi się podoba, ale teraz dwa razy się nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, warto spróbować tego materiału, niektóre wzory aż się proszą o kropeczki, zwłaszcza zimowe ;) ja zawsze z zachwytem śledziłam prace innych dziewczyn na tym lnie. Na pewno jeszcze kiedyś po niego sięgnę, został mi jeszcze kawałek do wykorzystania ;)

      Usuń
  5. Asiu, twoja wersja haftu i oprawa fotograficzna bardzo mi się podoba! Nic dziwnego, że dzieci są zachwycone :) Jeśli chodzi o Belfast to mam dokładnie takie same odczucia. Przebijanie się igłą przez farbę to żadna przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa! :)
      Wiesz, dopóki nie siegnełam po kropeczki to nawet nie przypuszczałam że to taka farba sklejona. Trochę słaby patent :/

      Usuń
  6. Super wyszedł :) Co do kropek to widać je tylko w bałwanku i jak na zimowy obrazek, to wyglądają jak płatki śniegu, więc mi to się to nawet podoba.
    Dzięki testowi więcej osób pozna ten len z waszych opinii
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aga! Testowanie Twoich wzorów to zawsze fajne doświadczenie, a jak do tego dochodzi jeszcze nowy materiał to już robi się bardzo ciekawie :)

      Usuń
  7. Ten haft zachwyca nieustająco. Perfekcja przy zaaranżowaniu scenerii i kompozycji zdjęć tylko podkreśla jego urok. Świetnie dobrałaś prostą w formie ramkę. Już chyba dziesiąty raz scrolluję ekran od góry do dołu, nie mogę się napatrzeć do syta na Twój haft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo ładnie komponuje się z szatą graficzną Twojego bloga ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, Agnieszko! :* bardzo chciałam przedstawić ten haft właśnie w ramce, cieszę się że udało się ją fajnie dobrać i że zdjęcia Ci się podobają :) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Haft jest prześliczny. Też ostatnio haftowałam na kanwie w kropki i też mi przebijają kropki, ale mimo to efekt fajny. Tak jak i u Ciebie. Haft świetnie wygląda w tej rameczce.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Kropki dodają fajnego klimatu zimowym obrazkom, no i nie trzeba haftować śniegu ;)

      Usuń
  9. Piękna praca i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu :) Twoja praca także bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  10. Na moje oko + okulary tylko bałwanek przebija kropkami - tam gdzie biały kolor. Ale jak nie skupiam na tym wzroku, to problem sam znika ☺ W tej serii królik zawsze jest moim ulubieńcem 🐇

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, jest rewelacyjnie!
    Pierwsze zdjęcie zachwyca - gdy widzę ten wzorzysty sweterek, od razu przypominają mi się zwierzaki od Ekateriny..., które koniecznie muszę kiedyś popełnić...
    Piękna sesja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi wiesz Iwonko, jak patrzę na ten swetr to też zawsze przypominają mi się te zwierzaki i ich aromatyczne kawy/herbaty w kubeczkach ;)
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  12. Ja też się zdumiałą,kiedy zobaczyłam, że te kropki prześwitują, ale wydaje mi się, że tylko na białym - z tym, że nie na pewno bo ja ślepa jestem. Obawiam się niestety, że niedługo już nawet lupa mi nie pomoże :/
    Cudny haft, cudny wzór i cudne zdjęcia. A to pierwsze z cudownym grubaśnym swetrem i rękawicami mnie rozwaliło - fantastyczna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko! Mamy z mężem podobne swetry - prezent ślubny od kochanej cioci, rękawice zresztą też ;) 8 lat już prawie minęło, a te swetry wciąż cudownie miękkie. Prezent od serca!
      Ech... mam nadzieję że i ja się kiedyś nauczę robić na drutach...

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem żarcik jest cudowny.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam takie hafciki! cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wdzięczny wzór, piękne wykonanie, zachwycająca aranżacja. Jednym słowem - podziw!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie przepiękna odsłona tego haftu, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Ten sweterek, wyglądający na milusi i cieplusi jest mega! Przypomniałam sobie, że jako nastolatka kiedyś sama zrobiłam sobie podobny...hmmm.. :D
    Obrazek B&B cudowny,wzór opracowany jak mniemam po mistrzowsku i mistrzowsko przez Was wykonany. Napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny hafcik :) w sam raz klimatycznie do tej zimy, która dopiero co przyszła pasuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaale cudo ❤ i zdjęcia jakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twoja wersja tego hafciku :) Ślicznie komponuje się z szarym lnem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm w pierwszej chwili nie zwrocilam uwagi zupełnie na te przebicia. Tak podobają mi się hafty na tym kropkowanym lnie, ale chyba sobie go podaruję. Właśnie zastanawiałam się czym materiał jest pokryty i obawiałam się tego, że praca z nim może nie być zbyt przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale się nie dziwię że dzieci są zachwycone - to wyszło fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam cię bardzo serdecznie w ten mroźny i zimny Piątek wielkie brawa haft który stworzyłaś jest niczym bajka przepiękne brakuje słów bo widać ile włożyłaś do serca i pracy życzę ci mnóstwo fantastycznych kreatywnych prac pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny haft :) i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń