poniedziałek, 20 listopada 2017

Kartka BN - zimowy domek


W listopadzie na kartkach bożonarodzeniowych w zabawie u Uli miał się pojawić motyw zimowych domków.


Sięgnęłam po wzór Veronique Enginger z broszurki Grande histoire de Noël N°2.



Kartka jak zwykle u mnie dosyć prosta :)

dziękuję za miłe słowa pod notesem, niedługo pokażę jeszcze do kompletu zakładkę do książki,

do następnego haftu,

brodziszek

PS. Chciałabym, żeby nitki materiału układały się równo, ale jakoś zawsze mam z tym problem. Chyba za bardzo naciągam len podczas haftowania, bo do takich małych form nie używam tamborka. Macie jakieś sprawdzone sposoby na tę moją 'przypadłość'?

29 komentarzy:

  1. Śliczne domki - kartka wyszła super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka,domki i reniferki świetnie oddają świąteczny nastrój! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. Ja wyszywam na większym kawałku materiału i na koniec dopiero przycinam do pożądanych rozmiarów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne domki:) Karteczka bardzo klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny hafcik, domeczki są urocze i baaaardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze domki :) karteczka bardzo klimatyczna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W prostocie tkwi piękno! Cudna kartka Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam domek ;) toż to prawie jak wioska świętego Mikołaja! Karteczka piękna! W tej prostocie jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne domki i piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona. Może mogłabyś zrobić tym wszystkim kartkom zrobić wspólne zdjęcie? Są po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł! postaram się złapać trochę światła i zrobić im wspólne zdjęcie, zanim polecą w świat :)

      Usuń
  11. Prosta ale niezwykle urodziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza :D Chciałabym mieszkać w takim uroczym domku na równie uroczym ryneczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda - lubię małe hafty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu, pełna ciepła i uroku jest ta kartka. Domeczki mają taki świąteczny klimat, a Mikołaj już wypatruje , kto był grzeczny...
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię takie kartki! Ma swoją moc i siłę, bardzo nastrojowa i kolorystycznie ogromnie mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle urocza kartka. Te czerwone domki i białe reniferki ślicznie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwyciły mnie te domki, a kartka prześlicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne te domki, takie świąteczne:) Uwielbiam Twoje kartki Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krótko: jestem fanką Twoich kartek :)

    OdpowiedzUsuń