środa, 11 października 2017

Kartka z okazji Chrztu Świętego


Kartka z okazji Chrztu Świętego powstała dla mojej maleńkiej chrześnicy - bratanicy. Po raz pierwszy zostałam matką chrzestną... wspaniałe przeżycie :)



Haft, na pewno dobrze Wam znany, jest autorstwa Veronique Enginger. Całość utrzymałam w kolorystyce biało-srebrnej, wyszło elegancko czyli odpowiednio do powagi uroczystości :) Jestem zadowolona z tego jak udało mi się skomponować kartkę wykorzystując tylko to co miałam w domu... niestety nie mam w pobliżu żadnego sklepu gdzie mogłabym na szybko dokupić jakieś brakujące do mojej koncepcji elementy.


W środku znajdują się życzenia od wszystkich najbliższych. Bardzo lubię takie kartki gdzie wpisuje się wiele osób, różne charaktery pisma, kilka słów od serca... pamiątka na lata. Sama mam ze swojej I Komunii Św. niewielki album-pamiętnik, w którym wpisali się wszyscy goście... czasem do niego wracam i wspominam te wspólne rodzinne chwile. Wielu osób już nie ma wśród nas... ale wciąż ciepło i z wdzięczniością o nich myślę mając w pamięci jak duży mieli wpływ na to jaka teraz jestem :)

Mam nadzieję, że i maleństwo będzie miało po wielu wielu latach taką pamiątkę, która przywróci wspomnienia :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny!

do następnego haftu,
brodziszek




21 komentarzy:

  1. Zjawiskowa kartka. Idealna na taką piękną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, kartka jest przepiękna, bardzo delikatna i nastrojowa. Będzie wspaniałą pamiątką.
    A ja mam czworo chrześniaków:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna i delikatniutka:)
    gratuluję bycia chrzesną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka, a pomysł z podpisami wielu osób świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i delikatna karteczka, w sam raz na taką uroczystośc:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak delikatnej i wymownej karteczki na chrzest dawno nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna w swej delikatności i skromności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny motyw, mój ulubiony. Z okazji chrztu jak znalazł :) sama szatki do chrztu moim chłopcom haftowałam z wzorem z tej serii.
    A kartkę przygotowałaś piękną. Prostą - najlepszą :) Uściski Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pohľadnica je nádherná, krásna práca!!!
    Pekný víkend a piatok 13-teho :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, delikatna i bardzo elegancka pamiątka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna karteczka, uwielbiam wszystkie cztery wzorki z tej serii :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna pamiątka. Taka delikatna, idealnie wpasowana w to ważne wydarzenie.
    Moja maleńka chrześnica w najbliższą sobotę wychodzi za mąż... Matko kiedy to minęło?? Kiedy ona dorosła??
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest niezwykle elegancka. Nic bym do niej nie dodawała. Haftowałam też ten motyw i bardzo go lubię, bo subtelny. Podoba mi się bardzo ten ząbkowany brzeg wykonany chyba gilotyna do zdjęć... szukam takiej, ale nie moge znaleźć...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!!! Piękna, subtelna. No po prostu cudo.

    OdpowiedzUsuń