niedziela, 22 października 2017

Belle&Boo 'Friendship' - mini SAL BB #4


Kolejna odsłona wzoru opracowanego przez Chagę... u mnie tym razem (prawie) w całości! :D

O wyhaftowaniu parady myślałam już od dawna, ale tak mnie kusiły te piękne postacie do tworzenia z nimi małych form, że ciągle brakowało czasu aby rozpocząć haft od początku. Tym razem największą dla mnie motywacją była... flaga :P no bo jak tu zagospodarować tą część we fragmencie? Stwierdziłam więc, że właśnie to jest odpowiedni moment, żeby jeszcze raz popracować z tym wzorem.


Krzyżyki postawiłam już na całości wzoru, który dotychczas otrzymałyśmy od Agnieszki, kontury też chciałam dokończyć przed końcem miesiąca... ale ogromnie się cieszę, że na tamborku zagości u mnie nowiusieńki wzór opracowany przez Chagę :D więc rzucam wszystko, bo czasu niewiele,  i zaczynam haftować te cudne dyniowe przebieranki :)


Dziękuję za odwiedziny <3

pozdrawiam serdecznie i do następnego haftu!

brodziszek

PS. mam Wam tyyyyle prac do pokazania, ale wciąż brakuje czasu na pisanie postów 8-) Ale zdjęcia robię na bieżąco, tak więc na pewno kolejne wpisy będą się wkrótce pojawiać ;)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i ukończenia wzoru, i zostanie testerką nowego. Sercem podziwiam Twoje idealne krzyżyki na lnie.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten haft, bardzo mi się on podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Kochana - ale niezły "kawał" roboty:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, z resztą jak każdy obrazek z Belle&Boo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy haft. Trochę przypomina mi ilustracje z książki Dzieci z Bullerbyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zdecydowałaś się wyszyć dzieciaczki w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten uroczy haft z przesłaniem przyjaźni rozczula :-) Wyszyty ślicznie na ładnym lnie. Brawo!!
    Nie zwlekaj, proszę, z pokazaniem reszty wyszytych prac, czekam z niecierpliwością i ciekawością :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały jest ten haft! Czekam na Twoje prace, wszystkie na pewno wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JAk cudownie się na to patrzy :) och...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten haft jest przepiękny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita jesteś ! :)
    Ale wcale Ci się nie dziwię w zasadzie :) gdyby moi chłopcy byli wrażliwi na takie piękno, sama bym popełniła ten haft drugi raz ;)
    Przepięknie prowadzona nitka w konturach Asiu. Wygląda jak linia wymalowana cienkopisem. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza parada. Szkoda, że już niedługo koniec.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń