środa, 30 sierpnia 2017

BB Mini SAL #3


Haftowanie wzoru "Friendship parade" Belle&Boo opracowanego przez Chagę to czysta poezja :)

Znów powstał we fragmentach... ale mam już pewne pomysły na wykorzystanie tych ślicznych postaci... na razie jednak nie zdradzam szczegółów  ;)
 

Zobaczcie poniżej jak urocza i pełna subtelnych detali jest ta miniaturka. Bardzo chciałam sfotografować ją z igłą żeby pokazać Wam rozmiar haftu. Wykorzystałam do jego powstania len 35ct w kolorze kości słoniowej:
 

A tu już cały braciszkowy duet:


Jest też cudna dziewczynka na rowerze :)


Jak czas pozwoli to niedługo spróbuję wyczarować z nich coś ciekawego :)


do następnego, już powakacyjnego, haftu :*

brodziszek

23 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają te dzieciaczki we fragmentach. Ciekawa jestem, co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki, wspaniałe zdjęcia i wiem, że cudeńka z nich wyczarujesz!
    Pozdrawiam słonecznie, Asiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, na pewno wyczarujesz przepiękne rzeczy z tych fragmentów. Cudne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne kawałeczki u Ciebie powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie te dzieciaczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te hafciki i zdjęcia jak zwykle - pięknie wkomponowana praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te haftowane dzieciaczki po prostu urzekają :) Jestem pewna, że znajdziesz im godne zastosowanie i już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć jakie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne hafciki - jestem ciekawa jak je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne hafciki, z niecierpliwością czekam ja je wykorzystasz ale wiem jedno będzie na pewno cudnie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne te hafty! dzieci są takie przeurocze! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam co tam znowu wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! U kogo natrafiłam to hafcik był w całości a u Ciebie inaczej, ciekawe co powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzy krzyżyki na krzyż, parę kresek i takie cudeńko wychodzi:))
    Też jestem ciekawa, co tym razem wyczarujesz?
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohhh piękne są te postaci. Dopiero teraz mam możliwość obejrzenia ich na dużym monitorze i rzeczywiście.....pracy co niemiara, ale jaki efekt, kochana! Konik, sweterek :) Bardzo, ale t bardzo jestem ciekawa w jaki sposób wykorzystasz te obrazki. Jedno jest pewne. Będzie bajkowo i pięknie :) Ściskam mocno

    P.S. Niedoczas- masa pracy w pracy, chore dzieci- gimnastyka na całego- oto powód mojej nieobecności. Odezwę się wkrótce :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga! :* bardzo lubię to połączenie krzyżyków i samych konturów, przypomina mi nieco szkic ołówkiem. Mam już pomysły na wykorzystanie haftów ale narazie nie mam czasu żeby zasiąść do maszyny... zdrówka dla chłopców! Ściskam mocno :)

      Usuń
  16. Czekam z ciekawością jak wykorzystasz te hafciki. Pewnie będą kolejne cudne karteczki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie maleństwa. Zapewne wyczarujesz z nich cos pięknego 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczarowana jestem tymi hafcikami.

    OdpowiedzUsuń