czwartek, 6 lipca 2017

Promenade en forêt - Véronique Enginger #2



Ewcia z Tatem mają wspólną zabawę. On szkicuje z książki jakiegoś ptaka, a ona go później odpowiednio koloruje... Zgrany z nich duet więc mnóstwo już takich śliczności stworzyli.
Tym razem ja poprosiłam o narysowanie kopciuszka...

Kopciuszki mają przy naszej altance gniazdo... wyprowadziły już drugi lęg w tym roku :) Młode nieco podrosły więc Pani Kopciuszkowa wraz z mężem musi się cały dzień uwijać żeby wykarmić pociechy. Tymczasem maluchy odbywają swoje pierwsze loty... Dzieci uwielbiają te nasze wspólne obserwacje :)))


Jakiś czas temu udało mi się skończyć mój ptasi sampler - wzór autorstwa Véronique Enginger - na którym pojawia się zięba i wiele innych szczegółów, na które każdy młody odkrywca bacznie zwraca uwagę :)


Aparat fotograficzny i ksiażki o ptakach to nieodłączne akcesoria podczas terenowych wypraw, choćby tylko nad pobliską rzekę ;) miłośnik przyrody nawet podczas zwykłych codziennych spacerów, odkrywa cuda natury :)


Podobno to wspomnienia emocji pozostają w nas najdłużej. Mam więc nadzieję, że dziecięce przeżycia towarzyszące obserwacji dzikiej przyrody pozostaną w nich na długo, i będą kiedyś przypominać sobie te wspólne chwile z dzieciństwa.



no i bez pomocnika się nigdy nie obędzie :)


Haft już oprawiony i wręczony.  Prezentuję więc zdjęcie całości:


Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

do następnego haftu,

brodziszek

25 komentarzy:

  1. Przepięknie, jestem pod ogromnym wrażeniem zarówno hafciku jak i tego jak cudownie go sfotografowałaś!
    Chylę czoła :)
    Pozdrowienia słoneczne...
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny haft i piękne te Twoje opowieści.
    Wspaniale wygląda połączenie dwóch tkanin!
    A sesja zdjęciową po prostu miodzio :-)
    Po raz kolejny zachwycasz, Asiu!
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne... kocham takie wzory a'la samplery, mają w sobie taką elegancję i tony uroku ... Bloga dodaję do obserwowanych ! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem - Twojego podejścia do życia, dbałości o szczegóły i przede wszystkim wrażliwości. Już sam haft jest fantastyczny, a do tego ta oprawa... Wszystko świetnie ze sobą zagrało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft! Podoba mi się połączenie tkanin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj przygodo :), prześliczny hafcik wspaniale zaprezentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci będą wspominać po latach te wspólne chwile, a hafcik prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny sampler Asiu! Dopracowany w każdym calu :) A do tego te piękne zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny obrazek no i wspaniałe zdjęcia!!!
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kopciuszkowa historia, cudowne, wspólne chwile, przecudowna sesja, a sampler po prostu majstersztyk! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie!! Jak miło popatrzeć:-) Haft piękny i urzekające zdjęcia:-)) I proszę cała Wasza rodzina jest niezwykle uzdolniona:-)) Brawo również dla męża. Wasze dzieciaczki dzięki Wam będą mieć cudowne wspomnienia:-)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona haftem i zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. TipTop Asia!
    Uśmiech rozpościera się na mym licu :) Piękny haft, piękne oprawiony i idealnie zaprezentowany. Jestem pod wrażeniem, zresztą jak większość tu osób na pewno, ogromnych talentów jak w Was "Ptaszki" drzemią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie opowiedziane, sfotografowane i wykonane! Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, ja po napiszę tyle: P R Z E P I Ę K N Y sampler <3 Z resztą wiesz, że lubię wszystkie wzory związane z ptakami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sampler. Mnie się w ogóle bardzo podobają wzory tej autorki. Choć sama jeszcze nic jej autorstwa nie wyszyłam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyca mnie haft, oprawa, zdjęcia, a przede wszystkim Twoje podejście do życia, do dzieci. Z Waszymi genami na bank rośnie kolejne, wrażliwe na piękno otaczającego świata, przyrody pokolenie :)) Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny sampler!
    Rewelacyjnie się prezentuje.
    Takich chwil nigdy się nie zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny sempler dla prawdziwego artysty, aż sama się rozmarzyłam przy zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft i piękny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wykonanie i oprawa - wyszło super - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft, piękna sesja zdjęciowa i piękna opowieść.
    Jesteście bardzo uzdolnioną rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń