poniedziałek, 26 czerwca 2017

Kartka imieninowa dla Jana


Jak Janek to oczywiście musiał być wianek... kartkę przygotowałam dla mojego kochanego Wujka, brata Mamy. A że to czas sobótek to zamarzyłam sobie aby pojawił się na niej właśnie ten kwiatowy motyw.


Wzór haftu, autorstwa Susan Bates, pochodzi z Cross Stitch Mini Motifs: Flower. Książkę wypatrzyłam na blogu Ani - ... z minionej epoki - gdzie zawsze z ciekawością podglądam nowinki wydawnicze :)


Kartka jak zwykle przygotowana została domowym sposobem, przydały się tym razem ząbkowane nożyczki ;) dopiero na zdjeciu dostrzegłam na kartce paproch z szarego papieru... ech... zupełnie nie zwróciłam na niego uwagi patrząc przez wizjer. Oczywiście wystarczyło zdmuchnąć go z kartki i zniknął ten mały defekt ;)


 Nie wiem co to jest... choćbym przykładała najróżniejsze kokardki ze wstążki to zawsze kończę z lnianym sznurkiem w ręku :) takie naturalne wykończenie najbardziej mi się podoba, i do wszystkiego pasuje.


Dziękuję z całego serca za tyle przemiłych słów pod adresem mojego hafciarskiego przybornika. Przyznam, że wspaniale się spisuje podczas codziennej pracy, i w końcu wszystko co niezbędne mam pod ręką :)

Życzę Wam wspaniałego pierwszego tygodnia wakacji! Cudowny letni czas przed nami :D

pozdrawiam,

brodziszek

47 komentarzy:

  1. śliczna delikatna z pięknym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tło to papiery z kolekcji Belle & Boo, bardzo lubię te stonowane kolory :)

      Usuń
  2. Cudowne kwiatowe zdjęcia! Takie słoneczne i optymistyczne! Pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lato jest radość :) i wszedzie tyle kwiatów i owoców... :)))

      Usuń
  3. Śliczna i delikatna! A zdjęcia... do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) bardzo dziękuję za przemiłe słowa :* chyba wpadłam już z tymi karteczkami po uszy, w planach mam już kolejne ;)

      Usuń
  4. Wyszło bardzo stylowo. Myślę, że Jan zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanownemu solenizantowi kartka bardzo się spodobała :)))

      Usuń
  5. Piękna kartka. Bardzo mi się ten wianek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka opracowała bardzo ciekawy wzór, delikatny i lekki. W środku można wpasować monogram lub jakiś ciekawy dodatek. Ten haft daje wiele możliwości :)

      Usuń
  6. Pomysł zrobienia kartki dla Jana kwiatowym stylu to strzał w dziesiątkę. Jest pięknie. I ten sznurek lniany to tak sobie myślę idealny dla faceta. Tasiemka (na dodatek satynowa) nie zrobiłaby takiego efektu wow! No szacunek za zrobienie kartki z motywem kwiatowym dla faceta. Ten pasiak, szary papier i sznurek- połączenie z surowym (prostym) wzorem kwiatów idealne.
    No a sfotografowanie jej w otoczeniu tych pięknym plecionych wianeczków....to już majstersztyk. Ewcia pomagała pleść? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło maślane ten mój komentarz, (stylistyka marna) wybacz :)

      Usuń
    2. Antoś zawsze sprawdza co robię, tym razem również przytuptał ze swoim pytaniem... 'kartkę dla wujka Janka, na imieniny' odpowiedziałam, a on zdziwiony powiedział, że 'przecież chłopaki nie lubią kwiatów'... hmm... może i tak... ale ja po prostu musiałam wyhaftować ten wianek 🙈 wizja to wizja 😉

      Wujkowi na szczęście się spodobało, on kocha przyrodę w każdej postaci :) kwiaty też ❤

      Usuń
    3. Co do Ewci, to jeszcze w zimie kazała sobie obiecać że jak przyjdzie lato to nauczę ją robić wianki :) więc w wolnych chwilach pleciemy ;)

      Usuń
  7. Delikatny haft, delikatne tło - prostota i piękno w najlepszym wydaniu :) Do tego piękna sesja - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo lubię takie pastelowe tonacje z naturalnym lnianym wykończeniem :) dziękuję!

      Usuń
  8. Ewuniu, kartka jest piękna i myślę, że sznurek stanowi doskonałe jej wykończenie - bardzo pasuje.
    Ostatnie zdjęcie skradło moje serce - letni bukiecik i wianuszki w tle.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, oczywiście. Przepraszam za gapiostwo:)

      Usuń
    2. Dziękuję Małgosiu! Ja wciąż się dopiero uczę, a każda kartka to dla mnie wyzwanie... jak stworzyć coś fajnego domowym sposobem :) bardzo lubię tą twórczą burzę myśli ;)

      Usuń
  9. Wspaniała i bardzo delikatna karteczka jak zwykle zachwycam się sesją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko! Fotografowanie latem to czysta przyjemność!

      Usuń
  10. Kartka to prawdziwy majstersztyk! Świetna kompozycja! A wianki... ach, cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Twojej zabawie zasmakowałam w takiej kompozycji ;) pozdrowienia!

      Usuń
  11. piękna kartka i prześliczny hafcik na niej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo szukałam odpowiedniego wzoru do haftowania... dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  12. wianki, wianuszki i wianeczki - uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Widziałam Twoje wianki - do zakochania! :) noc świętojańska to magiczny czas :)

      Usuń
  13. Piękna kartka, jestem pewna, że Wujek Jan zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu, w prostocie i naturalności najwięcej piękna 💙💚💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Marzą mi się dodatki do kartek w kolorze ecru i kraftowej tektury :) ale jakoś zupelnie nie mogę takich znaleźć w sieci 🙈

      Usuń
  15. Ależ Ty jestes perfekcyjna! Dłuuuuuugo musiałam się wpatrywać, żeby ten "paproszek" zauważyć :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;) a ja na zdjęciu tylko ten paproch widzę 🙈

      Usuń
  16. W pięknym, letnim czasie wypadają te najważniejsze imieniny Jana.
    Piękną, delikatną, powiedziałabym wiosenno-letnią karteczkę popełniłaś :))
    A te wianki i sesja zdjęciowa....
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, zawsze z niecierpliwością wyczekujemy tego święta :)

      Usuń
  17. jak zwykle - pełna uroku kartka i choć z kwiatowym motywem to ma 'męski' charakter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Dopiero raczkuje w kartkowaniu, no i brak mi rozmaitych dodatków... dlatego kartki powstają po prostu z tego co mam, cieszę się że udało mi się wybrnąć z tego męskiego tematu ;)

      Usuń
  18. Cudo, Asiu!
    Ten wianuszek jest taki delikatny, a na karteczce robi ogromne wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń