środa, 24 maja 2017

Promenade en forêt - Véronique Enginger #1


Obserwowanie ptaków to fascynujące zajęcie :) zimą całą rodziną dokarmiamy podniebnych przyjaciół a wiosną przyglądamy się wiciu gniazda, wysiadywaniu jajek a później opiece nad pisklętami... dla dzieci to odkrycia, na miarę podróży na księżyc. 


Gdy tylko zobaczyłam ten francuski schemat, który roboczo nazywam ptasim samplerem, wiedziałam, że wcześniej czy później na pewno go wyhaftuje ;) To Promenade en forêt - Véronique Enginger.


Zdjęcia prezentowane dzisiaj powstały jeszcze jesienią (!) a haft leżał od tego czasu nie dokończony w szufladzie. Dopiero teraz gdy zbliża się termin przygotowania prezentu-niespodzianki znów zabrałam się do pracy. Haft trafi do dzieci mojej kuzynki - cudownych małych odkrywców :D Uwielbiam obserwować ten błysk w oku gdy opowiadają swoje przygody na łące czy w lesie. Mam nadzieję, przyroda będzie ich nieustannie zachwycać, i że nigdy nie wyrosną z tego 'zadziwienia'. Dzieciństwo w bliskości z naturą to magiczny czas :)


Haft powstaje na 35 ct lnie w kolorze kości słoniowej, oraz niewielkim fragmencie lnu piaskowego o takim samym splocie, który otrzymałam dzięki uprzejmości Iwonki :)

Bardzo dziękuję za przemiłe słowa pod poprzednim postem. Niestety nie znajduje ostatnio czasu na odpisywanie na Wasze komentarze. Czytam je jednak z ogromną radością :D

pozdrawiam serdecznie i do następnego haftu,

brodziszek

25 komentarzy:

  1. Ciekawy haft! trzymam kciuki i podziwiam za haftowanie na takim drobnym lnie:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierasz piękne delikatne wzory. Niecierpliwie czekam na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny cudowny, piękny i wspaniały wzór :) A do tego prześliczna jego odsłona :) Czekam na finał "ptasiego samplera" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft przepiękny, zdjęcia również, niecierpliwe czekam na całość. Obdarowane dzieci na pewno będą zachwycone !
    Natura i zwierzęta fascynowały mnie zawsze, ale ptaki "odkryłam" niedawno i jestem zachwycona ! Skrzydlaci przyjaciele coraz częściej trafiają na mój tamborek :)
    Polecam piękną książkę "Dwanaście srok za ogon" Stanisława Łubieńskiego zbór esejów o miłości do ptaków, ornitologicznej pasji, itp. Książka została nominowana do nagrody literackiej "Nike" - naprawdę warto ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, jak zwykle zachwycasz! Wyborem wzoru, perfekcją krzyżyków i sesją zdjęciową :-)
    Czekam na finał...

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie od haftu do haftu zaglądam i zachwycam się zawsze miło...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór - a i materiał który wybrałaś do haftu jest idealny....
    Z niecierpliwością będę czekać na kolejne odsłony:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft zapowiada się pięknie. Taki delikatny jest. Już się nie mogę doczekać następnej odsłony.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny wzór wybrałaś! Nawet nie wiedziałam, że taki jest. Totalnie mnie zaintrygowałaś. Z niecierpliwością czekam na dalsze postępy :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się przepięknie :) czekam na prezentację całości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, delikatny, zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo, będzie cudnie, jak to u Veronique. Ślicznie wyszyłaś ten fragment.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy ptasi sempler i te zdjęcia... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie piękny prezent. Już jest piękny. Taki delikatny i perfekcyjnie wykonany.
    Aż chce się zobaczyć więcej, całość. Już, teraz, natychmiast!
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik urzekający!! I jak to cudnie, że są jeszcze dzieciaczki, które mają bliski kontakt z przyrodą a nie tylko z laptopem:-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać finału.

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie piękny prezent, którym zachwycą się mali odkrywcy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powstaje ISTNE CUDO!
    Pozdrawiam serdecznie miłośniczkę ptaków - jaką jestem i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, oryginalny haft.
    Uwielbiam obserwować ptaki.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie się zapowiada!!!
    Wspaniały prezent dla miłośników przyrody!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ohhh jej.....zabrałaś się za wzór do którego i ja wzdycham :) Piękny! a szczególnie mi się go chciało w przededniu wiosny, kiedy spacerując po lesie znajdywałam niebieskie skorupki jajek- jakich ptaszków- tego nie wiem niestety :) I wówczas przypomniałam sobie ten wzór :) Cieszę się, że mogę go tutaj podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ to piękny haft:-)Tak sobie oglądam te Twoje dzieła i nie mogę się na nie napatrzeć, a zdjęcia to mistrzostwo świata:-) I chyba muszę spróbować wyszyć na lnie, bo haft wygląda cudnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń