wtorek, 25 kwietnia 2017

kartki na Boże Narodzenie




Wg kwietniowej wytycznej w zabawie u Uli, miała powstać kartka wg mapki



  http://kulskowo.blogspot.com/2017/04/486-kartki-bn-2017-wytyczna-kwiecien.html

Na mojej kartce zagościła mała myszka autorstwa V. Enginger :) przy tworzeniu kartki wykorzystałam śliczną ażurkową tekturkę otrzymaną od Iwonki oraz śnieżynki, które przysłała mi Małgosia z PUPIDOK Malujemy Nitką.  Szybko i przyjemnie powstają kartki z takimi uroczymi dodatkami  :)

Wspólnie z Ewcią zrobiłyśmy jeszcze jedną kartkę, która również wpisuje się w obowiązującą wytyczną:


Na kartkę wleciał kwiatowy płatek, ale tak ostatnio wieje, że wcale mnie nie dziwi, że się tutaj  zabłąkał - w obiektywie wcale go nie zauważyłam 8-)

Na zakończenie chciałam Wam jeszcze pokazać otrzymane Wielkanocne kartki. 
Codziennie dzieci z ciekawością zaglądają do skrzynki pocztowej i każdy znaleziony list ogłaszają radosnym okrzykiem :D Przed świętami uśmiechów więc było co nie miara!
Ewunia motylkową kartę od Iwonki ustawiła sobie przy łóżku :D a od Kasieńki xgalaktycznej dotarło piękne wielkanocne jajo, z cudną kwiatową kompozycją. Pierwszy raz miałam w ręku taką kartkę więc z przyjemnością mogłam podziwiać wszystkie detale :)

 

te zwiewna skrapki są prześliczne, a papier czerpany (chyba tak się nazywa ten rodzaj) przez swą niejednorodność wspaniale mieni się w słońcu, jak skrzydła motyla :)


i jeszcze detale karteczki od Kasi :) każdemu elementowi przyglądałam się z zachwytem :D


Dziękuję za odwiedziny i tyle miłych słów pod poprzednim postem :*

brodziszek



27 komentarzy:

  1. Zrobiłaś bardzo subtelną kartkę na BN.
    Życzenia na takich pięknych kartkach cieszą bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik uroczy! Rewelacyjny!!! Śliczna karteczka :) A karteczka z tekturką bezcenna, bo stworzona z Ewcią :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś piękne karteczki, a i te otrzymane są równie piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszunia taka subtelna i urocza a cała karteczka pięknie wykonana ze smakiem :) Śliczności przyfrunęły do Ciebie Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawał porządnej i pięknej pracy za Wami dziewczynki. Śliczności powstały.
    Karteczki otrzymane to radość sama w sobie. Iwonka i Kasia znane są ze swych małych dziełek sztuki. Szczęściara!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka fantastyczna! Świetnie poradziłaś sobie z kołem :) Kartka Ewci to mój faworyt :) A karteczki przywędrowały do Ciebie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z myszką mnie urzekła :) a jak widać nie daleko pada jabłko od jabłoni i rośnie Ci zdolna pomocnica!
    Piękne karteczki do Was dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki są piękne. I te, które dostałaś, i te stworzone przez Ciebie. Ta z mysią jest bomba.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co też ta myszka znajdzie w tym kartoniku?
    wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki Joasiu !
    Juz nie wiem, która piękniejsza...czy ta wykonana przez Ciebie, czy przez córcię:)
    Hmmm...no dobrze - macie równorzędne pierwsze miejsce :D :)
    Uściski dla obu utalentowanych dziewczyn :*
    k.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości. przepiękny wzorek wybrałaś na swoją karteczkę. Całość prezentuje się niezwykle. Świetnie też, że masz małego pomocnika w kartkowaniu. A otrzymane kartki są prześliczne - i te Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Post pełen przepięknych, zachwycających porac:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki stworzyłyście, Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu śliczne karteczki stworzyłyście - super:)
    A te otrzymane są też piękne. Ja tak jak Ty te wszystkie otrzymane lubię oglądać od każdej strony hihi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki stworzyłyście :) Pierwsza ma prześliczny hafcik :)
    A i dostałyście niezwykłe wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki :) Asiu, jak Ty to zrobiłaś, że to kółeczko, na którym jest myszka jest tak równo wycięte, a tkanina nie strzępi się? M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrysowałam kółko z tekturki na kartonik w kolorze zbliżonym do naturalnego lnu. Do wyciętego kartonika przykleiłam haft taśmą dwustronną na całej powierzchni i jeszcze delikatnie przycięłam, tak aby idealnie pasował do tekturki. Na końcu przykleiłam tekturkę klejem magicznym ;)

      Cieszę się ogromnie że kartki się podobają :D

      Usuń
    2. I wszystko jasne... a ja tak się głowiłam jak to zrobiłaś :D

      Usuń
  17. Ale piękne karteczki zrobiłyście z Ewunią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne te Wasze karteczki, a równie piękne i te otrzymane:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki:) Myszka zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka z myszką urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka słodka ta mysia :) Piękne kartki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myszka jest cudna, taka mała i delikatna :)
    Karteczka Ewci bardzo piękna, urocza, bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Myszka urocza :-D Piękne mapkowe karteczki i piękne te otrzymane od koleżanek :-D

    OdpowiedzUsuń