niedziela, 30 kwietnia 2017

BB Mini SAL #1





Gdy tylko zobaczyłam na blogu Pasje Odnalezione zaproszenie do wspólnego haftowania dziecięcego korowodu z serii Belle & Boo na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech :D

Uwielbiam rysunki Mandy Sutcliffe a opracowany przez Chagę wzór zawiera tyle wspaniałych postaci... będę chciała je wykorzystać do kilku projektów, mam już pewne pomysły. Póki co, ze względu na brak czasu postanowiłam wyhaftować pozostałe dwie postacie z pierwszej części. Pierwszą prezentowałam tutaj (klik).



Poprzednim razem eksperymentowałam z kolorami, teraz postanowiłam wyhaftować wzór bazując jedynie na kolorowych elementach i konturach. Zrezygnowałam całkowicie z białego. Efekt bardzo mi się podoba! Na lnie w kolorze kości słoniowej (35ct) dziewczynki wyglądają bardzo naturalnie :) a backstitche dużo łatwiej prowadzi mi się po samym płótnie.


Haft trafił na kartkę z życzeniami dla naszej córeczki Ewci dlatego na baloniku pojawiła się cyfra 5. Urodzinki już za tydzień :D



 

 Wzór więc wyhaftowałam w całości, ale w dwóch częściach ;) tutaj dla przypomnienia migawka dziewczynki ze słonikiem:


Życzę Wam pięknego majowego weekendu! i  mam nadzieję choć trochę słonecznego :)

do następnego haftu,

brodziszek

34 komentarze:

  1. Bardzo byłam ciekawa, jak - po wcześniejszej próbie - podejdziesz do tego haftu.
    I... jestem zachwycona :-)
    Dalej eksperymentujesz i pięknie Ci to wychodzi. Obie karteczki są urzekające!
    Cudownej majówki Wam życzę, Asiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wzór jest znakomity do eksperymentów :) jeszcze nie wiem jak ostatecznie będzie wyglądał mój dziecięcy korowód, ale na pewno powstanie jedna wersja w całości i kilka poszczególnych fragmentów - są tak urocze!

      Usuń
  2. Wspaniałe wykorzystanie wzoru!
    Jestem ciekawa jak zagospodarujesz kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Haniu :) mam już kilka pomysłów, ale narazie nie zdradzam szczegółów bo jeszcze wiele może się zmienić w moich planach ;)
      Karteczki na pewno też będą bo te postacie idealnie do nich pasują. Czekam teraz z niecierpliwością na chłopięce motywy :)

      Usuń
  3. Super! .. i ta girlanda - wszystko razem rewelacja :)
    Czyżby miała powstać cała seria karteczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzy mi się taka girlanda w pokoju dziecięcym... tutaj mam jej namiastkę ;)
      w planie mam wyhaftowanie wzoru w całości i dodatkowo wykorzystywanie poszczególnych postaci do bieżących kartkowych lub szyciowych projektów :)

      Usuń
  4. Miałaś super pomysł. Rewelacja.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Asiu!! Wzór niezwykle misterny. Pozdrawiam Cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagadka częściowo rozwiązana :) Świetny sposób na wykorzystanie wzoru. Teraz jestem ciekawa jak będzie u Ciebie wyglądała całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wykorzystujesz ten wzór....pomysł na kartki jest rewelacyjny:-)
    Ja haftuje w całości, ale wzór jest tak piękny, że z pewnością powstaną tez mniejsze elementy na kartki:-)
    Jestem pod wrażeniem Twojej interpretacji wzoru...super:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na wykorzystanie haftu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomyśł na ten uroczy hafcik.Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki są przeurocze:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo wykorzystany hafcik Kartki wyszły pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria wygląda bardzo uroczo a Ty dodatkowo dodajesz jej smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow fantastyczny pomysł! Karteczki wyglądaja cudownie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne :)
    Jak zobaczyłam obrazek, to wiedziałam, że opracuję do niego wzór i będą to właśnie miniaturki, żeby można było je wykorzystywać samodzielnie do innych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i cudne hafciki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten Sal jest totalnie zaprojektowany dla Ciebie :) Ty zrobisz z niego piękny użytek i pięknie go pokażesz. I jestem pewna, że nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sympatyczny hafcik, przede wszystkim jednak zachwycająca karteczka. Słodka kompozycja. Patrzę i wzdycham, podziwiam!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie skomponowana karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz mega fajny pomysł na ten wzór, podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko mi znaleźć słowa, żeby opisać urok tych karteczek. Idealnie wpasowują się w klimat który tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wykorzystałaś hafcik, cudna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że eksperymentujesz ze wzorem :) Pięknie wyszła druga część :) A karteczki z tymi hafcikami zapierają wręcz dech! Są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba wykorzystanie tego wzoru SALowego na karteczkach. Karteczki wyszły dzięki temu po prostu fantastyczne.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne ujęcia i praca doskonałą:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne karteczki - te wzorki są cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kArtki, a hafcik naprawdę urocze...

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wykorzystałaś hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zakochana! Hafty przepiękne, zdjęcia jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń