wtorek, 7 marca 2017

Wielki Błękit - Sampler Scarlet Ribands #4

Witajcie,

bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi odnośnie tworzenia kartek! Niestety brak czasu sprawia, że nie mogę Wam odpowiedzieć na komentarze, ale jestem za nie bardzo  wdzięczna :*

A tymczasem każda wolną chwilę spędzam z moim Wielkim Błękitem... zobaczcie jak pięknie go przybywa :D

 
zdjęcia robione były jeszcze dwa tygodnie temu, więc można na nich dostrzec śnieg ;)

w wolnych miejscach będą imiona (planuję je wyszyć na samym końcu). To będzie nasz rodzinny sampler :)


Bardzo lubię poszczególne elementy tego wzoru, tyle tam leśnych zwierząt, kwiatów i motyli!


Pojawiły się już inicjały: mój i męża :)


Ukończony bok samplera ma nieco ponad 45 cm, drugi będzie nieco dłuższy. Nie mogłam go objąć haftu prostopadle aparatem, mimo że stałam dość wysoko ;) Jest więc nieco słabsze ujęcie pod kątem, ale pokazuje całość haftu na tym etapie.


Błękity, w zależności od światła nabierają różnych odcieni :)




dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam,

do następnego haftu!

brodziszek


38 komentarzy:

  1. Śliczny! Będzie piękną pamiątką dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona tym haftem, przepiekny wzor i ten blekit, jednym slowem REWELACJA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki błękit :))) Do zakochania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycający ten błękitny haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś prześlicznego!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Błękitny sampler jest po prostu fantastyczny. Podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo w pięknym kolorze wychodzi spod Twoich rączek Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Jest taki delikatny. Krzyżyki wyglądają na takie maleńkie, ale efekt jest już teraz zachwycający. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu pięknie Ci przybywa:-)
    Uwielbiam takie samplery...i mam nadzieję, że mój drugi już sampler ukończe w tym roku:-)
    Ale samplery mają coś w sobie magicznego, że bardzo wciągają:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje:-)) Tyle w nim precyzji i subtelnego uroku:-)) Strasznie jestem ciekawa efektu końcowego. Pozdrowionka



    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie się prezentuje :)
    ciekawi mnie już oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, piękny jest!
    A oprawa z pewnością doda niesamowitego uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochać się można w tym błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajesz radę z tym samplerem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego pięknego samplerka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brak słów po prostu cudo.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu, magicznie :) Jak niebo pęknie rozlewa się ten sampler. Czekam niecieprliwie końca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Jest cudny. Taki delikatny :) Cudoo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś niesamowitego! Oglądam i wzdycham z zachwytu - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne postępy - haft będzie wspaniały!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny haft, wspaniała rodzinna pamiątka 😀 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo prześliczne...podziwiam Twój zapał i włożoną pracę:)
    No i czekam na więcej oczywiście!
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem zachwycona, już kiedyś wyczaiłam fajny motyw w niebieskim kolorze do haftowania - ale jakoś się nie mogłam zebrać - Ty mnie zmotywowałaś :)

    OdpowiedzUsuń